Hej jag heter Rebekah. Jag är Hopplös.

Alltså. Jag pendlar hela tiden. Nu snackar jag om vad jag vill, Det lutar mer och mer åt mat o näring o så.
Jag vet inte. Det är roligt och underhållande att stå i köket. Jag älskar att komma på olika grejjer o smaker tillsammans. Och nu även nnär det ska va nyttigt. Tänker liksom ett steg längre, Hmmm vad kan man ta för sötnings medel till det här? vad kan jag ta istället för det här, hur ska jag komponera det där. Lite så. Och det är SÅ ROLIGT

Så jag vet inte. Jag måste verkligen undersöka det här med Kock eller konditorist eller nått inom den faktorn. Men jag vill även gå kurser inom näringslära och så för jag tycker mat hållning är intressant. Liksom Hur olika födor o grödor påverkar våran kropp liksom. Jaa. Men då var det sagt. Då var det spikat.



Dagens Mellis. Fruktsallad med hemma gjort Jordgubs sorbè och keso och lite riven 85% Mörk choklad.
I den hade jag 1 apelsin och 1 Kiwi. peeeerfect =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Waern

Hehe.. jaa jag vet, det känns jätte konstigt. jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. hon hade chansen att få såå måånga bättre bilder men hon ville tydligen att vi skulle ha den där :P hehe.. lite är det ju iaf. får ju säkert en till bild nästa gång =)

2009-08-19 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0