Jag inser.

Det är lätt att tappa bort sig i motgångar, downs och annat. Men för att påminna mig själv . Att jag har det bra skriver jag en kom i håg vad du har lista. Gör gärna det ni med!

- Jag har underbara syskon. Utan dem skulle jag vara vilsen
- Jag har en Otrolig Mamma, Utan henne skulle jag inte andas
- Jag har fina vänner, utan dem vart skulle jag då vända mig?
- Jag har en kropp som fungerar. Den bär mig varje dag. Den har än inte svikit mig. Trotts hur jag har behandlat den.
- Jag har långa ben. Jag har en lång kropp, men den ser jag över medelmåttan. Jag ser lite överallt, jag slipper pallar och stegar för att nå upp till översta hyllan.
- Jag har en hjärna som kan tänka. Som inte är dum. Även om den ibland inbillar sig att kunna mindre än den egentligen kan. Den har en förmåga att underskatta sig själv.
- Jag har fint hår som gör so jag vill i dem flesta fall. Det är tunnt, men det är mycket och tätt.
- Jag har äntligen kommit på, att jag ser rätt bra ut iallafall. Jag är proportionerlig i ansiktet. Även om jag kanske har lite tjocka kinder. Men jag är inte nödvändigtvis ful för det.
- Jag har en underbar skosmak. Enligt mig själv i allafall. Men och andra sidan älskar jag sneakers.
- Jag har en underbar valp som jag vill göra allt för. Som jag vill ska växa upp och bli en underbar vuxen hund
- Jag har en underbar "Plast" Pappa, som nog är snällare en jultomten själv
- Jag har faktiskt tak överhuvudet och det finns ju faktiskt dem som älskar mig trotts att jag är som jag är. Eller även om jag är som jag är. Eller. Hur säger man?
- Jag har en familj även om den är splittrad.

Jag vill egentligen i allt vara tacksam till det jag faktiskt har, istället för att fokusera på det jag inte har,
Men saker som jag inte har som jag önskar jag hade är faktiskt..

- Ett körkort. friheten. Men det är bara jag som kan skaffa det åt mig själv ;)
- Ett jobb eller en utbildning jag vill gå. Det är svårt att veta vad man vill.
- Mindre fötter, just för att jag älskar skor.
- En kärlek.
- En slankare och starkare kropp. Den ska trotts allt hålla för mig i allafall 50 år till.
- Ha en bättre relation med vissa människor. Men det är omöjligt för mig själv att påverka. Tyvärr.  Man är ju alltid två i en relation, oavsett relationen.
- Ett lättare sinne.
- Ett modigare jag.
- Jag skulle vilja ha en atteljé
- En ny system kamera med fler objektiv och blixtar.
- roligare fantasi.
- en ny garderob


Men livet blir ju lite vad man gör det till. Eller har jag bra inbillat mig det? ;)

idag klippte jag håret. Och färgade det när jag kom hem. Kommer kanske upp en bild sen.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: malin

vad blev det för färg?? jaa du måste ju lägga ut en bild.. ååhh.. jag vill oxå färga håret. det är som du säger jag behöver dte. så äckligt fullt med denna utväxt.. hehe.. men då blir det väl ljusbrun! jag drömde inatt att både du och jag hade färgat över håret blodrött.. Vi såg hel konstiga ut.. haha

2009-08-21 @ 14:01:51
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

den listan såg inte helt fel uut !!

ska göra en imorgon :)

kram

2009-08-21 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0