Jag vill ha höst!

Visst sörrni, det blev en prommenad oxå, mamma tyckte jag har börjat gå jätte fort.. haha =D
Vi gick förbi en sväng hos mormor o morfar oxå, och jag satt och kollade på massa fina kläder ur höst kollektionen åh.
Jag bara fantiserar mig bort. Men än är jag inte där, strleks messigt. Men det känns bra att kolla på kläderna och tänka, snart, snart så!

Förövrigt var jag och bokade en klipp tid. NU måste vi bara åka till tranås någon dag. Kanske fredag.
Sen måste jag posta lite papper så får vi se.

Om inte annat så hörs vi imorn ;)

Btw, Ni missar väl inte " so you think you can dance" ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: tezza

mysigt o titta kläder :)

kul att du fått upp tempot med :)

kram

2009-08-12 @ 09:04:19
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0