John Min älskade blund.

Nu är jag äckligt trött, KL är fem i halv elva och jag känner mig så där utmattad som man gjorde när man gick i skolan och hade massor att göra hela tiden!. Och appropå skola så tror jag att jag ska plugga i vår. Eller jag tänker nog söka till i vår liksom. Men vi får se!

Idag har jag bara ordnat med mitt rum, satt upp hyllor och spraymålat ramar. Det blev riktigt fint. lite cozy. Ni får se hur det blev imorron. Men jag är inte riktigt klar än, jag måste skaffa ett skrivbord så är det kirrat =)

Och är man trött så kan man ju alltid lägga sig på fotpallen

I rest my case. Hörs imorron. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Waern

Fy fan vad söt han är. Roligare unge får man leta efter =D



varför ska du avsluta bloggen ?

2009-08-03 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0