Kvällsmys.

Jag och mamma tog och åkte och slängde skräp och tidningar förut, då passade vi på att panta flaskor.
Inne på ica inser man ju hur förbannat tråkigt det är att gå i en matbutik när man ändå inte får äta något. Jaha, liksom.

O idag var det fredag och allt, och jag trånade vid chips/popcorn hyllan, jagä r nog mer sugen på popcorn än chips. Tänkte som sagt, det är ju fredag. Mysmys pyyss=chipsgodisläsk. Men nehej! tre shakes/soppor om dagen.
Så jag tänkte, vad ska jag belöna mig med? vad ska jag koppla av med, vad ska jag frossa i för att det är fredag?
Så kom jag på, Lektyr, jag har bytt ut konfektyr mot lektyr. Magazin, tidningar, tidskrifter. Jag har ju alltid läst mycket tidningar, men idag kom jag hem tre st. Oooh. Det negativa med tidningar är att de är så himla dyra..:/

Men annars idag fick jag ett tok ryck. Gick o la mig hos mamma o hugo efter prommenad/blåbärsplockande och tänkte, Så jävla skönt att ta en powernap. Men, jag låg i fem minuter, och fick hur tråkigt som helst, rullade tummarna, så jag gick upp, hängde tvätt, fyllde diskmaskin, dag drömde faktiskt om framtiden, att köpa en gård ? tro det eller ej, Men att kunna ha en atelje eller hobbyrum att kunna sy/måla/skulpetra vad som, att ha massa hundar, och en andra hälft så klart, man kille karl? vad säger man i min ålder haha ^^ Skaffa barn i en lite mer avlägsen framtid..Den drömmen kändes, så rätt på någotvis. Är det så jag verkligen vill ha det? .. hm.. *drömma mig bort*

Sen fortsatte iallafall städandet så nu känner jag mig behagligt trött. Längtar till imorronbitti =)  Längtar till jag nått mitt mål, längtar till om två veckor, längtar till körkort, längtar längtar längtar..=D


Kommentarer
Postat av: hanna

i epost fältet får du adressen.. jag har inte riktigt hunnit med att komma i ordning där.. ska skärpa mig!!! du är såå duktig.. stå ut bara...kram

2009-08-07 @ 22:58:17
Postat av: tezza

skönt att kunna byta ut sådär :)

skönt o ha sina drömmar !!

du ska nog se att det kommer bli precis som du vill :)

kram

2009-08-08 @ 15:13:47
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0