Lååååångprommenad

Det går inte fort att gå långprommenad med en lille bror som ska kolla och plocka o pilla på allt.
Men ja, jag fick väl iallafla 20min effektiv motionstid av en runa som tog 50 min att gå eller mer. Jag höll inte tiden hehe.
Men jag försökte göra lite sånna där sido hopp och springa med hugo lite, då får man ju upp pumpen lite iallafall=)

Så ja, Om jag sammanfattar dagens motion ser det ju ut så här

Dagens Motion 
Studsmatta 15 min, 50 situps 20 min effektiv motion på
50 minutersprommenad ;P


Rätt så bra gjort på en "vilodag" Eller hur ;)

Nu mina vänner ska ja glo på tv och vänta på "so you think you can dance"
Imorron ska jag berätta en ganska stor nyhet för er. För imorron blir det spikat!!


Kommentarer
Postat av: tezza

hehe så kan det vara .. :p



mkt bra för en vilodag !

2009-08-12 @ 21:40:14
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0