Lite syns.

Alltså, jag vet att jag bara har hållt på i tre dagar. Men jag börjar redan känna skillnad. Jag får även för mig att mina nyckelben syns bätttre att jag har mer markerade kindben. Men nja.så fort går det inte. Men det känns ju så jävla bra att börja tycka om sig själv fasst man inte har kommit riktigt så långt än.

Jag drömmer om den dagen jag är så pass smal att jag kan handla byxor på dem vanliga avdelningarna, att jag kan köpa kläder som inte är strech material, som tricot tyger. Något i linne eller vanlgit bommulstyg. Jag bara längtar sååå mycket. Åh. =)


Ja, va tycker ni då? blev den finare nu ? jag tycker det, Bloggen alltså, den andra blev rätt jobbig rätt fort. ;) haha. Ja nej, jag ska inte lägga ner bloggen.


Puss o kram.


Kommentarer
Postat av: waern

ja jag gillar den. :)

2009-08-03 @ 15:29:16
Postat av: tezza

superfint :)

skönt att du mår bättre redan :)

kram

2009-08-03 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0