Lugnet lägger sig

Så här på kvällskvisten sitter jag bara o myser med lillebror som hela tiden måste sitta o smeka ens hand eller arm. Det är hans snuttefilt, och det kanske inte alltid är så lätt när man sittervid datorn.

Idag har vi väl egentligen inte gjort så mycket, haft riktig sönddagsmys. Pratade med malin en lång stund, Renoverat min cykel, läste alla kvällstidningarna. Och Sen vid sju så tränade jag. Nu har jag duschat, rakat benen, ätit (druckit) middag och hoppat i mys kläder. Känns gött, nu är det inte långt kvar till nästa vecka heller, alltså, nu menar jag inte den veckan som börjar imorron utan veckan där på ,för imorron är det måndag och jag hoppas på att nästa vecka går fortare än den här gjorde. Det är ju ett som är säkert ;)  för den här veckan va riktigt seg.

Får se om jag ska följa med till jobbet med mamma imorron, måste nämligen skriva ut lite papper och så, sen måste jag förbi media markt eller claesolsson och köpa ett stort USB minne som back up =)


Hugo är nog det bästa och finaste vi har ;)

Ja just det,!
Dagens träning
40 min morgon prommenad, sen wii active och då blev det boxning,
kickups, biceps/triceps och lite mage på det och kondition, som löpning


Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: tezza

låter som en toppendag :)

2009-08-09 @ 21:44:56
Postat av: Waern

Jaaa men eller hur den blev ju lixom kanoooon =) ja jag vet, jag har inte alltid tummen mitt i handen :P haha..

2009-08-09 @ 22:17:33
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0