Raggar cruising

Hejsan hela dagen har jag mest hållt på o fixat o haft mig. började dagen med att stryka upp hela högen med tvätt.
Sen satt jag här lite o glodde. Mamma o mikael var o skulle plasta balar o så hos perka och hade hugo med sig, sen kom mamma hem efter ett tag med hugo för han hade somnat. Men han somnade inte om här hemma inte ^^ Neej,
Så vi dansade och hade oss och sen stod jag 5.. HELA 5 minuter på orbitreken, var får jag min energi ifrån tänker jag. Haha gud vilket svårt svar ;)

Nej men sen på kvällen vid sju åkte vi till tranås för att spana efter snygga rockabilly raggare, vilket jag inte såg en enda, bara vanliga raggare. Men snigga bilar. Här är lite bilder..



En av dem finaste



Massa raggapilar =) me likey



<3<3



Hugo lär ju bli raggare när han blir stor, Iaf eparaggare ;) haha



Now, Sleep. Vi hörs imorron då ;P Puss o kramen!





Kommentarer
Postat av: waern

kanske blir han Volvoraggare som Joel blivit :P haha..

2009-08-08 @ 22:36:18
Postat av: tezza

riktigt snygga bilar ;)

o va stor Hugo har blivit.. shit...

2009-08-09 @ 08:51:03
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Matthias

Shit... SAKNA !!!!!! får komma ut när jag är hemma ifrån jobbet igen ! <3

2009-08-09 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0