Ångest över framtiden. . .

jag känner så jävla mkt press hela tiden att allt jämt bara blir pankaka. Jag vet inte vad jag vill, jag vill li erkänd. Eller något stort, men sen tänker jag, skulle jag verkligen vilja bli så jävla creddig? Och då känner jag bara, mediokert liv. Jo men hej du, När ska ma nbli nöjd? blir man någonsinn nöjd?

Men sen finns det alltid fler än två sidor på en tärning. Jag känner även, vad är jag rädd för ? varför lever jag inte livet nu? Jag är snart 21. Men jag sitter helst hemma o bloggar o leker med min lillebror som förövrigt är hela mitt hjärta för tillfället. Det gulligaste som finns just nu är blöjrumpor, och nybörjar ord.  Men jag känner en rastlöshet smatidigt som jag känner stor rädsla in för livet.

Men sen kommer jag på, en sak i taget Rebekah lilla! Just nu MÅSTE jag ju fokusera på min viktminskning för att inte komma av mig. Sen får man ju helt enkelt ta var sak i sin tid.

Men jag känner bara att jagvill ut och se nått nytt göra nått nytt vad som hälst. ge mig nått nytt som min hjärna kan arbeta med liksom. Men hälst vill jag nog bara ha en sysselsättning.

Jaa vafan. Det ordnar sig nog till slut. Jag tror jag börjar komma närmre till ett hum av vad jag vill iallafall.
Äh man ställs ju in för val hela tiden, men jag tror vuxen livet kom lite för snabbt, jag hann nog inte bli klar med tonåringslivet riktigt. Eller det är så det känns iallafall. :/ men! nya tag nya utmaningar sägs det ;P



Ikväll va Pillan o Böna här. Det var riktigt trevligt, och så berättade pilla att hon oxå skulle börja med cambridge.Så himla roligt =) fan vi kommer va så himla snygga och smala till jul allihopa =).Och det är oxå himla kul att det är ännu en man kan utbyta tankar och funderingar med runt just det här med soppor och så =). Lite tråkigt att Mia inte kunde komma idag, då det hade vart kul o höra om hennes resa, och hon som gått i mål oxå hörde jag. Himla skoj.Det gör ju att en annan bara blir ännu mer sporrad och peppad. =)

neh nu ska jag titta lite tv sen är det sängen tror jag =)

God natt party people;)

Kommentarer
Postat av: tezza

det fixar sig alltid :)

kram

2009-08-06 @ 09:58:17
Postat av: Waern

Jag tror som jag har sagt många ggr att när du väl har fokuserat ditt yttersta på din viktminskning och då du faktiskt kommer att må bra. om inte annat för ditt självförtroende så kommer du att kunna leva livet när du vill. Det är ingen brådska. Jag tror att allt kommer att bli kanon bara du mår bra i dej själv och du ska veta att jag tror på dej helt o hållet DU kommer att klara det här. Du kommer att tacka dig sjlv sen när du har kommit dit du vill och då kommer du att må bra precis smo med rökningen. Jag tror på dej och jag vet att du kommer att klara det. Jag finns här för dig även om jag är dålig på att höra av mig! Men jag älskar dej !

2009-08-06 @ 11:16:43
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0