Restart!

Häj hallå.
Måste bara säga hur allt har vart dem senaste två? veckorna. fick en jäkla down period och började äta, så min shakes blev lite lidande, lyckades alltså hålla på i två hela veckor. Men ja vafan liksom, tappar man greppet så är det väl bara att börja om igen? Ja visst kännde jag. Så jag skull börja om förra måndagen. Men det gick så där, eller ja jag lyckades iallafall gå ner 3 kg. Så Jag var tillbaka till den vikt jag var på när jag slutade med shakes. Känns bra det ju. Men sen helt plötsligt var det kräftskiva o lite sånt. OCh det enda motion jag har fått, det är på prommenader med lipton. Men vad tusan liksom. Så idag börjar jag om, Restart.
Och nu är jag mer taggad than ever. Dock lär jag inte skriva om det på samma sätt som förut. Utan jag slänger upp lite updates då och då. För som sagt, jag har slagit lite vad med min mor och några andra om hur mycket jag kan ha tappat till den 5:e december om jag går på ren kur.

Alltså kommer jag heller inte att väga mig först då. Utan enbart mäta mig. Så nu har jag en till sak att längta till och för att hålla tråden liksom. För det är ju inte så kul om man väger sig 5:e december och inte har gått ner något alls? haha.. Yes men så är läget för tillfället =)

Så ikväll blir det att träna, känner verkligen att det behövs. Har kommit av mig lite o känner direkt i kroppen att man inte orkar lika mycket som NÄR man tränar.. Så yes..

men vi säger det va. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mia (tant)

Åh vad kul! Lycka till som sjutton!

2009-08-31 @ 17:47:19
Postat av: Anonym

jaa.. nu måste du ge dej fan på det så att jag vinner :D:D<3

2009-08-31 @ 18:50:07
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

Lycka till !

2009-08-31 @ 20:43:55
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0