Shoppingbehovstillat!!

Alltså, det är lustigt hur man bara stänger av shopping suget när man går på diet eller så.
Sen märker jag, höst modet, ärdet inte hiiiiimla bohemiskt ? jag tycker nog det, ja gillar färgerna. Men vissa modeller. Mjaaa.

Hur som så köpte jag inte det jag tänkt. Träningskläder är ju sjuuuuuuuukt dyrt. Så jag får väl nöja mej med det jag har. Trotts att det var rea så var det ju hutlösa priser. Men men kanske ska köpa på nätet istället, det är nog lite billigare där.
Men det jag däremot hittade var, en fjällräven ryggsäck, har alltid velat ha en sådan så nu fick det bli en sån fast den är dyr. Men jag kände mer för den än nya träningskläder ;) Sen ett USB minne med 16 gig minne. Och Ett pannband ;) ooh jag kommer va så vacker när jag tränar.. haha =)


Men ni får en bild på det när jag kommer hem, nu är det ju bara en timma kvar på jobbet.
Puss o kram!!




Här kommer bilder =)



Min fjällräven =D Den kommer användas mycket vill jag lova ;)



Köpte ett för backup på bilder, varför köpa en externhårddisk som ändå är bökig o ha med sig ;) haha



Mitt fina pannband. Man kan ju inte träna utan det.. ;) ja givetvis ser jag ju inte ut så där i huvudet när jag tränar ;)





Kommentarer
Postat av: Agnieszka

smart med extra minne. vart köpte du det och vad kostar det? skulle behöva ett jag med och kopiera över alla bilder från datorn så man har dem om någe skulle hända med datorn... inte kul att förlora alla bilder bara sådär:(



kramar

2009-08-10 @ 17:04:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: waern

Du blev ju kanon fin ju =)

2009-08-10 @ 17:07:25
Postat av: tezza

fin fint :)

måste köpa backup för datan med...

2009-08-10 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0