Tack så mycket

Tack så mycket för kommentarerna i förra inlägget =)

Men nu ska vi prata träning.Vilket inte alls har infunnit sig idag. Men o andra sidan har jag busat massor med en valp =) MIN valp hihi, sen Har ju vi varit ute o prommenerat. men sen så rann tiden liksom bara iväg. Man känner nästan likadant med en valp som en bäbis som nyss lärt sig gå eller krypa, man måste kolla dem hela tiden så dem inte tuggar på el sladdar och annat skadligt. Hehe


Nej men imorron tar vi nya tag, för idag ville itne vågen vara på min sida, kan ju bero på att jag vägde mig nu på kvällen. annars väger jag ju mig direkt när jag klivit upp. Så kanske inte så smidigt, däremot har jag minskat i cm runt midjan så det känns ju super duper =)

Nej som sagt, kraft tag med träning o dyl nu. Jag ska ner de där få kilona, så har jag gått ner tio kilo liksom!!
Japps.

men sov gott, det ska jag iallafall, längtar till morronprommenader med Lipton! Och jag tror jag ska börja fila på en blogg till honom nu med ;P haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Matthias

Ska inte du också sätta lösenord etc på din blogg :)

2009-08-14 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0