Träningstankar

Dagens träning
30 min wii active, en nivå högre, kcal förbukade 260,3!!
To come, kväll prommenad eventuellt.

260, det är halva mitt mat intag just nu.. Ooooj.


idag tränade jag alltså mycket ben,
I en övning ska man göra lårböj, eller huka sig, squats på engelska.
När man hukua sig så, så ska man samtidigt ställa sig på tå, lyfta hälen från golvet, och DET mina vänner, det känns!

Annars var det mycket armar idag oxå.
Tänker nog börja köra armar o ben ena dagen och mage/rygg andra dagen, alltså varannandag. För annars blir det så dumt kan jag känna. Men konditions träning varje dag. Men! Som så viktigt faktiskt är, vila två dagar i veckan. Det känns bäst.

Nu ska jag hoppa i dsuchen, skulle förmodligen förbi till mormor o morfar sedan.
Puss*


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Go becca Go becca!

2009-08-11 @ 16:28:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

oo det lät riktigt avancerat !!

duktig duktig:)

2009-08-11 @ 19:46:12
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0