Vad ska jag göra?

Är det NÅGON som har något tips på vad man ska göra en sån här söndag?
Sånna här dagar kan jag  verkligen sakna den tid jag o några av mina vänner gick och tog en söndags fika och bara snackade bort hela söndagen. SÅ jävla underbart. Men nu är det långt till kompisar, och inte har jag skaffat några här heller. Segt, segt. Senblir det ju lite svårare när man har hund.

Men nu när man har hund så är jag lite sugen på att gå ut o träna. Men jag vet inte riktigt något bra ställe man kan va på så förutom bruks. Hm.. Och där har jag inte skrivit in mig än. Det ska jag göra på Tisdag.

Aah. Så vad ska jag göra? jag är sugen på att gå ut o gå lång prommenad. Sitta o dricka kaffe någonstans. Fota lite. Men jag har inget bra obejktiv och hugo är inge rolig att gå lång prommenad med. Han blir jämt så sur.

Tänkte kolla in en ny serie som jag har fixat. MEn det tänkte jag spara till i kväll. Så.. Jaaah ni.
Skulle tippa på att jag sitter här hela dagen o slö surfar.Men det börjar ju med bli jäkligt trist. SÅ jag kanske bakar något så här sista dagen innan en ny vecka.

Hoppas ni har det bra alla där ute. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

JA det är ju lite tråkigt när man inte har någon att vara med... själv vill jag härifrån nu... bort från flyttkaoset och alla som bara gnäller på sina liv....



kramis

2009-08-23 @ 16:20:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

ja söndagarna är rätt trista..

men en skogspromenad är alltid trevligt.

leka med hugo o lipton kanske !?

ellen sitter på golvet här och leker och babblar massor !

kram och ta hand om dej

2009-08-23 @ 18:05:20
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Ja det är ju inte dig jag menar! Jo vi kommer gärna ner och hälsar på någon dag... men jag kommer fan inte hitta till er.... det är det enda som hindrar faktiskt.... men om jag får adressen, och kan kolla ut dagen innan vilken väg man kör så!



Vore ju trevligt att göra en liten roadtrip nu i veckan!

kramar

2009-08-23 @ 20:17:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0