- 12

Eller lite mer än minus tolv är det nog. Men vafan..Hur kan det bli vinter bara så där? Jag klagar inte. Men man kan ju börja undra :P..

Idag har jag kört massa bil, in i till jönköping, in i jönköping, rusningstid och jul rush.. Asså. jag krockade inte med någon heller. Sen åkte jag HELT själv till Aneby o handlade lite som vi hade glömt att vi inte hade. Och jag KROCKADE INTE!! Haha.. Nej men shit sån frihet det ääär.. Nu letar vi bil till mig för fulla muggar.. Hoppas man hittar en någorlunda bra iallafall.. Vill ha liksom..

Nähe.. imorn blir det jul handling till jul bordet. Jisses amalia, det lär va galet med folk. Men sånt får man väl stå ut med antar jag.. Och har jag köpt några julklappar..? NÄÄHE du.. värdelöst.. Kanske skulle ta o göra det på söndag eller något.. Aah det ordnar sig väl antar jag.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Än en gång, Ett stort GRATTIS till körkortet! Förstår hur du känner detta med friheten! Första gången jag körde helt självv var när jag hade kört upp och skulle åka hem från hamnen.... och jag hade Nova med mig=)



kram kram

2009-12-19 @ 09:54:22
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0