14:53

En liten parantes så här bara.
efter att jag slutade röka trodde jag att jag skulle bli hopplöst beroende av choklad. Vilket visade sig inte vara riktigt så. För visst, jag har mitt vanliga sockerberoende som jag borde bli inlagd för. Men.
Idag föllpoletten.
Jag har blivit grymt beroende av... ja.. av MJÖLK..  Jag tror jag har druckigt 5 glas mjölk idag. och klockan är bara tre. Jag dricker mjölk när jag bara är lite små törstig, när jag ska käka, eller bara sugen.

Varför är jag så beroende av mjölk helt plötsligt?  Jag blir nästan lite galen om det inte finns mjölk hemma. Faktiskt. Men frågan är, hur nyttigt det egentligen är. Jag menar, det är ganska mkt fett i mjölken vi dricker här hemma. Eftersom det är direkt ur spenen mjölk typ.

 Kan man överdosera kalcium?


I love that milk.

Kommentarer
Postat av: bonden

nej man kan inte dricka för mycket mjölk.:)

2009-12-02 @ 19:47:25
Postat av: Malin - januarimamma

Hejdu vännen! Det blir inga pengar dag =/ men jag hoppas på imorn nu istället.. Men som sagt så hör jag av mg så fort jag kan.

Hur gick det idag nu då?? sjukt nyfiken..



pussis<3

2009-12-03 @ 14:39:24
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/
Postat av: Malin - januarimamma

du kommer fixa det nästa gång =) va det långt från??? puss

2009-12-03 @ 19:31:26
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0