Det gick ju bra?

Ja det enda som behövdes var kanske att säga att blogglusten dött så kom den tillbaka!
Hur som helst, har låst upp bloggen igen. Den som vill läsa får ju göra det. Men jagskriver mest för egethuvud. Jag vet inte vart annars jag ska lägga mina funderingar. Bloggen är ju mitt bästa forum liksom.

Hur som helst.. Idag kirrade jag körkortet.. Helt bananas, känns helt surreal liksom. Så jävla skönt dock. Nu kan jag ta mig vart jag vill, när jag vill utan att behöva fråga andra om skjuss och grejjer. Herrejävlar.

Ja det har verkligen vart mitt år i år. Det vill jag lova er ;) i mångt och mycket.. Kanske skulle ta o sammanfatta året lite närmre nyår. Det skulle väl va lite roligt att läsa om ett år igen liksom.. Vem fan vet var vi är om ett ÅR liksom ? iiinte en kotte vet. Det enda jag vet är att 2010 är det år jag ska gå kontroll på mitt beteende och hälsa. thats all. Och jag är ju på godväg..

Nej nu ska jag sova med ett leende på läpparna ;)

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: mutti

Du e bara bäst <3 <3.

2009-12-17 @ 07:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0