Let me tell you!

jag SUGER på att göra pepparkakshus.. Det märktes på det hus jag byggde i eftermiddags.. det var lite trasigt redan.. men det här med att sätta i hop det korrekt.. det gick så där..och när nonstoppen skulle på taket.. så hade jag tröttnat gånger 1000.. så jag kletade lite sånt där kristyr över hela taget och slängde på nonstopen.. pudra lite sån där florsocker.. och en skum tomte i skorsten.klart.. jag borde ju ta lite bildbevis.. menehe.. nä..

Men det är gjort nu iallafall.. Så nu är det snart bara 4 dagar kvar till julafton.. myy gosh.. ajah..


Blev lite sugen på att gå ner till sjön imoron och grilla korv och dricka vamr oboy!.. men vi får se om ja hinner ;P höhö

Neh.. meneh.. hej!


Kommentarer
Postat av: Malin - januarimamma

hehe jag skulle gärna vilja se det huset :D <3

2009-12-20 @ 09:39:08
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0