Statement of to day

Jag säger så här mycket. Jag har fuderat och funderat.. På det här med att vaccinera sig mot bejkonpesten..
Men så säger mamma, att har man nickel allergi så ska man inte ta sprutan.. Okej, då var den funderingen över. Eftersom att jag har nickel så kanske det inte är så smart o ta en spruta som innehåller kvicksilver..? Aah jag säger då det..

och eftersom att alla klagar på vintern som kom. Jag älskar det.. synd är ju bara att det är för kallt för att göra snö gubbar o ha snöbollskrig liksom.. Men det kommer, det ska väl bli mildare senare i veckan tror jag. ^^

Hur som haver. Köpte nytt badskum idag.. Det kanske är något att ha. alltså skum mässigt.. Så jag ska nog inviga det skummet idag..

imorron blir det nog att göra pepparkakshus.. kan Ju vara lite gemytligt..

aah.. snart är det söndag med.. =D <3..

Hoppas ni får en underbar kväll..

puss på er


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hmmmm kvicksilvret är nog ingen fara eftersom det är en sån liten mängd... inget jag har hört heller att man inte sak kunna ta... jag tål inte det men har tagit srptutan och ingen frågade och det stod ingenstans om det....



Däremot så får man inte sprutan om man är äggallergiker.

kram

2009-12-17 @ 20:30:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0