Året 2008.

Tänkte jag skulle göra mig en liten sammanfattning av 2008.

Året började med en nyårsraket skjuten på armen i hamnen i Nyköping, inget kul alls, hamnade nästan i slagsmålffy.
Januari var fortfarande sörje period. Egentligen hände det inte så jätte mycket. Sökte hjälp hos läkare för övervikten men det blev inte så mycket mer än ett snack.

Februari skrev jag in mig på körskolan i Jönköping, men sen hände det inte så mycket mer, Emil flyttade hem till oss i Aneby. Helt plötsligt blev det en till.

Mars åker till Lanzarote, hugo Börjar gå, men inte utan att hålla i handen. Jag skaffar glasögon, utanstyrka, hm sniggaste accosearen typ..

April, Hugo fyller ett år och Matthias 21, käkar på jenses böfhus. Matthias o emil flyttar till Norrhammar där man får hjälpa till med inredningen (?) haha Björn skulle ha fyllt 50 år. Tezza meddelar att det ligger ett litet yngel i hennes mage =)

Maj har hugo själv i fyra dagar, väljer att åka till Tezza o erik var där tre av de fyra dagarna, går jätte bra men slitigt att sova på tält säng =P Sen oxelömarknad, otroligt vacker o skön vår. Köper egen systemkamera =) Var på rix fm festivalen, blir förälskad i någon jag inte ens känner. Kärlek vid första ögonkastet? haha. Tezza fyller 21

Juni var i oxelösund några vändor, och funderade på hur jag skulle göra med livet.  Mulle o Norsken hade födelsedags fest o jag blev kalas full. sån där skön fylla då alltså =) många av de bästa dagarna från sommaren hände i juni

Juli Jag Malin o Jossan åker till Riga, många minnesvärda ögonblick, men sjukt mkt olika viljor.
Matthias flyttar hem igen då emil bestämmer sig för att flytta tillbaka till oxelösund.  Jag börjar min intensiv kurs med körkortet. Kör Halkan Skriver upp.
 
Augusti  7 aug, ett år sen björn gick bort. jag bestämmer mig för att flytta upp till nyk/oxelösund. Vet bara inte hur. Malin fyller 20

September jag tar med mig stora resväskan och "flyttar upp" bor hos malin i ca en månad. Går inte bra, Matthias flyttar upp till egen lägenhet.

Oktober, flyttar ner igen, försöker göra en mental utrensning Träffas malins jakob på riktigt för första gången. Festar galet. Spenderar några dar hos tezza o erik o avancerar till medium på GH =)

November tar över matthias lägenhet och försöker få rätsida på livet.

December mamma fyller 43 jag fyller 20 pappa fyller 49  Ellen föds den 27 och jag blir gudmor =) Firar Jul nere i Småland och får trots allt en vit jul.

ja mina små vänner, känns ju som man inte gjort så mkt egentligen.. :/  Men det tar vi igen detta år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0