Hej alla barn.

hej, nu är ja hemma igen, en stund till iallafall.
har diskat o haft mig. Btw, priserna på bussen är ju fan inte kloka, 31.- till oxelösund. Usch ushc. do not like.

Igår gick jag o Tezza ner på stan o tog oss en fika på hellmans.. de va riktigt mys =) fasst, jag tog en bagel, och satte en liten smula i fel strupe, hostade som en galning. Inte kul. Sen gick vi runt o kollade lite för att återvända tebaka till hellmans o möta upp malin, hon tog med sig massa bröd som vi skulle ge till änderna. De va länge sen man gjorde nått sånt. =P

Sen gick vi hem till tezza o erik så ja kunde låna nätet lite. Så fick vi för oss att vi skulle åka till gumsbacken, men de hade inte det malin letade efter, o ja stod o velade på några rullgardiner, men det slutade med att vi åkte hem tomhänta.

Så gick vi hem till Malin, o skulle bära ut gran o fan o hans moster. Fyfan, de va barr upp till knäväcken allså. Men det blev någorlunda bra tillslut iallafall..

Här kommer lite bilder från dagarna som gått.


Söta ellen!



Tezza =)



Malin =)


På vägen hem när jag satt i bussen, så ringde busschafförens mobil ringa. Och han började prata med den som ringe om hur man skulle göra för att få igång modemet igen. Lät så gulligt på nått vis, varför vet jag inte. ^^

ps, Hanna, nja jag skiter nog i de där jävla dryckena, alla smakar faan skit ;) tack ändå =)


Tare lugnt så hörs vi ;)




Kommentarer
Postat av: tezza

tack för en trevlig dag på stan

2009-01-08 @ 16:12:54
Postat av: tezza

hej gumman

jag har utmanat dig.

2009-01-12 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0