Hej barn.

Det har hänt mkt de senaste dagarna, spenderar mesta dels av tiden i nyköping där det är ganska ont om internet.. hehe (hosmalin alltså, annars hade jag ju tagit med datorn dit. men iallafall)

jag har iallafall kommit igång ordentligt med träning och motion, känns super, känner mig klar i skallen och mest rastlös. Som idag ska vi i väg o tärna igen, blir nog lite cykling o styrka, tänkte först simma, men känner att ja hellre simmar i en riktig simhall..

Väntar nu bara på pappa som är så gullig o skjutsar in mig till nypan.
Nu på förmiddagen tog jag en fika med Faster och kusin, såg alla dessa semlor o blev grymt sugen, MEN! Jag tog en mörk smörgås med tonfiskröra i stället. kändes liiiite nyttigare =)

Sen gick vi o kollade runt på stan, inte för att det finns så mkt o titta på här i lille Oxele. Men sibben hittade iaf en schysst munkjacka som var fodrad =)

Och som ni kanske märker så har jag bytt design, blev så sjukt less på den svarta, ska göra en ny, när jag får inspiration, tilldess får denna enkla duga ;)

vi hörs bejbs, (hoppas jag får sniffa lite bebis idag oxå)


Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman !

vi ska iväg till brandholmen nu snart. men är du kvar när vi kommer hem så får du/ni komma över.

Kram Kram

2009-01-13 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0