På allmän begäran =P

Yo bitches and hoes!
Har inte skrivit på länge jag vet!
Men har vart överallt typ =P
har typ haft spel kväll enda sen i torsdags.
Sovit hos malin i nyk, o hälsat på tezza o erik o ellen =) Spelat guitarr hero som en tok,
hade en jätte trevlig nyårsafton. Dock var det bara jag o malin o så hälsade niclas på en snabbis.

Men ok, min nyår afton var helt okej, men nyårsdagen. FIfördenfan!!!!!
Trotts att jag inte drack särskillt mkt så kräktes jag som en gnu på morgonen. mådde inte Okej alls.

Sen så har det inte hänt mkt av värde så där.
Dagarna går, nu på kvällen va ja mulle o jakob ute o sladdade lite, de va kuligt =D

Men vi hörs bebs.

Hoppas de e ok att jag lägger ut denna bilden, men många är ju nyfikna på lilla Ellen =)

Puss o kram på er!!



Kommentarer
Postat av: tezza

Klart att du får lägga ut kort på henne !!

kRAM kRAM

2009-01-05 @ 07:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0