Stay with me honey.

Jaaha..nästan två veckor sedan ja uppdat. Im soooo sorry. Men som sagt har vart i nyköping hela veckan o lack of internet där skapar ju vissa upptad problems..

Neh, nyheter, inte många. Börjar plugga på måndag. Ganska skönt o komma igång med något iallafall.
I fredags hade vi lite spelkväll hos mig, de va ganska skojj, haha .. aah.. förutom att jag hade sjukt ont i min rygg då.

Sen har ju dagarna bara förlutit liksom.  Har vart hos tezza o erik massa.. älskade vänner, vad gör man utom dem liksom? allihopa alltså.

Nej, på tordag åker jag ner till mor, ska bli riktigt skönt o träffa henne o hugo. Som jag har saknat.
Sen blir det ju att riiiiktigt fundera ut vad livet går ut på, jag blir mest funderam och undrar mest. Men mest blir jag bara sårad o arg. Men det är inte värt, jag pallar inte med det här mer.

Ta hand om er, så får vi väl se när jag uppdaterar igen.. Puss heeej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi älskar dej med !

vad skönt att få träffa sin mor o bror igen ! vet hur mkt du längtar.

kram

2009-01-27 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0