Tänk vad tiden går.

Jaha, så var det torsdag, IGEN!

Igår så var jag o malin på komvux, men så hade syon möte just då, så vi la i en lapp så hon kunde ringa oss.
Sen gick vi till coffeehous o träffade jossan, tog en kaffe o gick vidare till ÖB, där malin skulle ha damsugarpåsar. Jo men tjena, hon har sån B-damsugare att det typ inte finns några påsar till den. Men hon hittade nått som funkade Okej.

Sen ringde vi tezza o erik o tog en tripp till OnOff, där malin hittade en liten pocket laptop, som hon så klart bara MÅSTE ha ;) hihi..den va fin, en Acer tror jag de va. Men iallafall, sen skulle erik ha en ram till en planch han beställt, så vi betade igenom, Öb igen, rusta o tillslut hittade dem en på Coop, som va på rea, hehe de va riktigt skojj det.

Sen skulle jag egentligen åkt hem, men ja skulle tillbaka till komvux tänkte jag, men så ringde tantan och jag fick en tid imorron kl tio, så nu MÅSTE jag komma ihåg att ta med betyg.

Iaf, så på kvällen igår så tvättade malin o tezza o så sjöng vi lite karaokee, lät förfärligt, men kul va d =)

Nu sitter jag hemma o har diskat, tänkte damsuga lite, blir jäkligt dammigt här, lustigt nog.. senare i kväll ska vi till Ramdalen o träna, eller ja Anna o Malin ska träna, jag ska simma =D fick med sibel oxå =).

Och ett stort grattis till Agge o Magnus till lillkillen =)


Puss o kraaaaam.

Kommentarer
Postat av: tezza

ja man kan inte vara duktig på allt. men kul det hade vi trots att det lät som det gjorde ;)

2009-01-15 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0