Underbart väder.

Hej alla.

Sitter hemma hos tezza o erik o vaktar lilla ellen, då erik är ute med bamse o tezza gick till tvättstugan.. Än så länge är hon jätte snäll =P haha

Igår var vi ute o gick ca en mil, lite mindre kanske.. Men endå känns bra det.. Och nu hr jag tagit massa kort på ellen =)
Ska lägga in dem på datorn när jag kommer hem.

Sov här i natt, var trevligt, och nu har jag gjort adress ändring så man kan börja plugga =) Men men )

senare ska vi traska ner till stan tror jag =) ta en fika o så, sen ska jag nog åka hem, man måste ju försöka va hemma lite oxå, men nått som va länge sen va en riktigt bra film kväll, med bra filmer o ett gäng goda vänner =) haha ja känner mig gammal nu =P

Btw så har väl inte starten på d nya året vart så där jätte bra, skulle börja med nutrilet diet igår o tänkte göra de i två veckor för att få igång motivationen, och det gick ju inte alls, höll på att kräkas så äckligt var det.. fyfaaaan.. nej tack.. får försöka gå ändå... ^^

Nehe skriver kanske mer sen..

Kommentarer
Postat av: hanna

du testa allévo.. choklad i den är helt ok!! man kan t om blanda i kallt kaffe..kram.. eller testa de där barsen.. de är rätt goa,.. kramiz

2009-01-07 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0