Är JAG gammal?

alltså jag får mina misstankar när jag somnar i soffan på nedervåningen efter ett avsnitt av my name is earl. Vaknar och märker att både mor och mikael står uppe på övervåning och spelar fortfarande Wii sports, De bowlar hör jag. Men i mitt huvud svishar tankarna för bi, " varför måste de spela så här sent?" "varför kan de inte spela på dagen som en annan, nu hade jag ju tänkt lägga mig i MIN säng, som är på övervåningen, och då blir ju faktiskt JAG störd"

Sen kommer jag på mig, shit jag har blivit tant gammal, tänker egoistiskt och surt. Tur att jag inte yppar ett ord. Det är klart de ska få spela. Vem är jag att missunna dem ett par roliga spel timmar? De hade ju faktiskt inte samma möjligheter när de var i min ålder. ;)

Sen kom jag på en annan grej. Imoron, eller nej, IDAG börjar jag min resa, och jag är så otroligt förväntansfull =) det kommer gå så jävla bra det här. Det tror jag =) det var som jag sa till malin på nyårsafton i år, " det här är mitt år, jag tror verkligen det".  Ja visst fan är det de ;)

Men jag skriver mer imorron om allt =) Sov så gott nu! För det ska tant Bex ;)

Kommentarer
Postat av: Matthias

haha :P tant beccis ^^

2009-08-01 @ 01:39:10
Postat av: Agnieszka

Ser verkligen fram emot att följa din resa!

Lycka till nu, du kommer klara detta galant!

kramar

2009-08-01 @ 15:59:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

hehe nee du har inte blivit gammal.. man man kan och får bli lite små grinig sådär ;)

ja jag har ju börjat nu med !!

hejjar på oss två !

2009-08-02 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0