Coooooookies.

ah hej ni!
Fyfan. Idag har det vart VARMT det är det iof fortfarande. Har Legat o solat idag, och bakat o läst, alltså har semester kan man säga. Inte gjort något vettigt egentligen. Eller, jag har ju som sagt bakat kakor och muffins för att se vad som funkar liksom. Typ, hm är dem här goda? Ja det var dem, så vi bakar dom igen ;) Imorron ska jag sola ännu lite mer,  =)

  

I dag blir middagen Blomkål och lökdipp. Orkar inte äta varm mat när det är så jäkla varmt ute. Det är som att äta isglass på vintern liksom. ja och så ska jag trycka i mig jordgubbar =)

Oooj vad jag lär gasa in övervåningen i natt då ;P tur att storebror kan stänga om sig ^^ haha

Kommentarer
Postat av: tezza & Ellen

oj du ingen dålig bränna;)

gott med jordgubbar :)

kram

2009-06-24 @ 20:45:34
Postat av: Agnieszka

Vilken bränna... gott med jordgubbar.

2009-06-25 @ 09:13:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0