Dag 4.

Idag sätts viljan på prov kan man säga. Känns lite halvt segt så där idag. Men bara jag håller ut idag så ska det gå bra. För imorron är en ny dag. Och nya känslor och förhoppningsvis har begäret gått över då.

Men iallafall så var jag och Mulle och gick jogersö slingan för andra dagen idag. Känns skit bra, lär hålla i sig med tanke på hur bra man mår när man gjort det, gått slingan allså. Dock så får jag så äckligt mycket skoskav av mina prommenad skor som jag har idag. Kan det vara för att de är slitna eller vad är problemet? Dem har jag ju använt förr liksom. :/ Lustigt.  Får väl investera i nya pjux.

Nu ska vi iallafall käka lunch som blev över från igår. Kyckling sallad ;)  Sen blir det nog bara att glo på film o mysa i tråk vädret idag. För det är ju inte roligt väder alls , men ja bara därför så spricker det upp nu i skrivande stund. Lustigt ;)

Nej men vi hörs vänner smååå .. Pusssen.. . ..

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vad du är duktig som är ut och promenerar. Måste ta tag i det där jag med känner jag!

kramar

2009-06-09 @ 14:54:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0