Det var inte jag som sa det!

Idag blev det ingen fika med Agge o tezza, Bummer, riktig Bummer, Jag ville ju så gärna. Men fyfan vad dåligt jag mådde imorse. Ont överallt, svettades, o frös. Pappa säger det är pga att jag slutar röka, för att man är känsligare då.
Må så vara. Men varför blir jag alltid sjuk till händelser? typ midsommar, skolavslutningar, födelsedagar, stora partyn, You name it!. :/ Min kropp vill som inte..


Men! Ingefärs-the med honung lär vara botemedlet. Så jag har nu köpt en liten ingefärsknöl, stoppat lite hackad ingefära i min the sil, och hällt på varmt vatten med honung. Jag lovar, Mår jag ens LITE bättre imorron, så lovar jag att alltid dricka det där!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hojjta till när du mår bättre så bokar vi in en ny date!

kramar

2009-06-20 @ 12:28:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0