Fick lite korv.

var hos farmor o snodde två (?) koppar kaffe. Det var mums. Men visst är det jobbigt när man drabbas av akut Ambivalens. Det började hemma. Ska jag ha leggings o kjol? eller ska jag ha jeans? ska jag ha den toppen eller den skjortan. WTF? jag vet inte va det är med mej. Men ja hittade koftan jag letade efter till slut. O då var jag redan jäkligt försenad till famor?

Sen på ica skulle ja köpa med lite fika bröd tänkte jag. Mmh paj, tänkte jag. Inte fan hade dem någon paj. Antingen var jag blind eller så hade dem gömt dem eller oxå var de slut. Så jag tog en vanlij längd. Ställde mig i kassan, men ångrade mig direkt. Vanilj längd? asså shit får man bli tråkigare eller? Så jag köpte glass. Det var mycket godare.

Neh, sen innan jag gick hem igen funderade jag på vad jag skulle äta idag. Så farmor sa att hon hade en upptinad korv jag kunde få, det var ju snällt, och lite stuvade mackaroner. Men sen ringde mulle o frågade om jag vill äta romantisk middag med henne o Nilsson. ja visst. Så vad ska jag nu göra med korven? :S

Neeh. Måste kila nu är dem snart tjejorna!! hejra hejra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0