För de har tagit studenten!

ja idag blev det ju en riktig heldag om säger.
Gick o mötte Mulle o Hennes mamma Helen kl halv tio. Sen bar det av mot gnesta. Där har vi vart hela dagen. Då Mulles kusin tog studenten. Så vi var på studentskiva med hela malins släkt på mors sida. Och det var rätt skoj.

Men när vi var i Södertälje, så var vi tvugna att gå upp för fetingbacken för att komma tillbaka till bilarna. Och jag SKÄMS över migsjälv. Riktigt jävla rejält. Jag höll nästan på att spy för att det var för jobbigt. Och om det nu har blitt så pass illa. Så kanske det är dags att göra nått åt saken. Det här är inte hållbart någonstans. Alls. Dålig kondis och PÅTOK för tung. jag skäms. jag mår illa. riktigt illa. Det är inte hållbart. Hur kan jag själv sitta och blunda för mitt problem.
Men det är väl det, känsloätare. Äter oavsett känslor. happy= fira i mat sad = tröst äta PLUS att jag röker på detta. alldeles för mycket oxå. Nej. Som sagt. Tanke ställare. verkligen. jag ska verkligen försöka.

Men nej, nu ska jag läsa lite o så sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0