Frågan Är ju.

Kanske man ska ta o ändra riktning på bloggen? aah det visar sig.

Hur kan man ha så jävla lite o göra en dag som denna? Inte nog med det så har jag en förkylning hängandes över mig. Jag känner det på mig. Det gör jag.

Sugen på allt och lite till, man är inte direkt mänsklig när man försöker sluta med ett beroende. Men det känns oxå som att jag tjatar om det ganska mkt just nu. Ska bättra mig. jag lovar!!  Nu borde jag äta lite frukost och gå en liten promenad. Ska nog traska upp till farmor och sno en kopp kaffe.

Jaaa det blir det.

puss Å kram vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra med en promenad. vi ska ut o gå i ekensberg sen i em !!

ses imorgon !!

2009-06-16 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0