Gla`missommar!

Som man säger overthere. eller det här ju over här. Men iallafall.

Själv sitter jag och äter en risifrutti som midsommar lunch idag. Ack o ve.
Nej så synd är det inte om mig, jag ska faktiskt ut till min far! Skulle ja gjort en Pavlova, men jag hittade inget bra recept och tiden var äckligt knapp. Så vi får va utan det. ^^ Får bjuda på det en annan dag istället. Jusst ja!

jag slingade håret igår så nu är jag snäppet blondare. Kanske märks på mina inlägg. Dem blir mer o mer korkade?

Hehe neej nu ska jag göra mig i ordning. Och får inte glömma kameran heller ;)

ha de! pyss O knyss. Eller vad dem säger over there!

Kommentarer
Postat av: Malin

glad midsommar på dej med =) ja du får ju massa kort så man får kolla sen =) ehehe.. du måste ju lägga ut bilder du tog på balkongen igår =)



PUUUSSSS

2009-06-19 @ 18:00:50
Postat av: tezza

låter bra med färgning !!

hoppas du haft en toppendag gumman !

kram

2009-06-19 @ 21:20:56
Postat av: Agnieszka

Hoppas du haft en bra dag igår! Vad är en pavlova??

kramar

2009-06-20 @ 09:42:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0