Goodnite.

Jah så var det kväller.
vet inte vad man ska säga om den här dagen. Träffade Niclas på dan o snacka lite o käka lunch tillsammans =) det va trevligt!!

Sen pratade jag med mamma i en timma o tio min. O då brast det totalt. My gosh va jag hulkade. Jobbigt o prata i telefonen o gråta. :/ men ja, jag vet inte om det är pga abstinens lr nått. Men saken är ju den att jag ine alls är röksugen. jag känner mig jävligt låg :( och jag ber, för varje kväll när jag lägger mig att det ska kännas bättre imorron. När ska jag känna mig som människa igen? 

men iallafall. idag ska jag unna mig lite glass och choklad, så imorron får jag gå upp tidigare och gå lite längre slinga i stället. Men det är det värt ;) med tanke på hur duktig jag har vart den här veckan. =D


 

Niclas Bejben <3


Skriver imorron. Hejs

Kommentarer
Postat av: tezza

det har du helt klart gjort dej förtjänt av !!

sov så gott !!

Kramar från oss

2009-06-12 @ 20:20:59
Postat av: hanna

har han lagt på sig över magen tro???

2009-06-12 @ 22:10:40
Postat av: Agnieszka

Du är superduktig och man måste ju unna sig lite goda saker oxå! fika i veckan kanske????? kolla om fröken bodin vill vara med oxå? kramis

2009-06-13 @ 11:09:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0