I natt I natt.

Jaaah. VAd hände sen undrar säkert ni. Ja förra inlägget var en liten avstickare så där. Ville bara göra nått för att fördriva tiden, eller för att samla ork för att hämta min nalle så ja kunde föra över lite Pix..

Men Nu ska ni få höra. Jag fick åka BMW idag =) ojoj, Fick  välja mellan att Åka Nissan Micra Eller en bmw nånting. Och det blev  så klart BMW, för dem har ju skinnklädsel.

Lite senare lagade vi lite mat. Och ett ganska kul citat uppstod. Den löd som följer..
Jag: ÄR DU FRÅN VETTET?
Nilsson: Neeeh jag är från stigtomta..

jag vet inte, men är det en myt att blondiner har roligare, eller är det så att man har roligare MED blondiner? I dont know..
Men här ska ni få se lite av oss och hur vi såg ut ikväll.

Malin Hade köpt lotter, och vann 30 spänn. Jag är sjukt avis.

Mulle förstod inte att man inte skulle käka Tobaken till vattenpipan
 eftersom att det alltid har varit jag som laddat dem förr. Typ


Nu ska jag gosa med min älskling, Han kallas Mr Pillow ;)

Aa jusst det, jag glömde, Imorron ska jag fota Bäbisar =D hihi

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Och vi ska fota dig!

2009-06-17 @ 07:26:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

skönt att du haft en bra dag =)

hoppas att du blir frisk tills på lördag.

saknade dej massa idag.

saknar dej massa nu..

kram älskar dej

2009-06-17 @ 17:39:33
Postat av: Anonym

Jag måste ju vara känd för att fula mig på kort nu ;) hehe

2009-06-17 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0