I natt jag drömde...

Alltså, det är sjukt läskigt hur vissa hjärnspöken aldrig tycks lämna en. :/ i natt drömde jag om människor som funnits i mitt liv tidigare. man kan ju tycka att hjärnan hade raderat dessa ur ens minne. Men icke. Lustigt med tanke på att jag aldrig har en tanke på dem när jag är vaken och har egentanke vilja. Hm. Är det spöken man bör konfrontera hos någon. Eller ska dem få finnas där? Äsch ^^ Dem är trotts allt bara spöken.

Förövrigt så har jag ont i halsen på morron o kvällen. Konstigt att jag inte känner så mkt underdagen när det är jätte tjockt underkvällen-natten-morronen?

well well,  för övrigt har matthias o Micael fått sina svampbob t-shirtar idag; så fina så. Jag blev nästan lite sugen själv. Men mest på tofflorna =D



Now, sleep.

Kommentarer
Postat av: tezza

fasiken så söta !!

2009-06-23 @ 09:06:19
Postat av: waern

du skulle passa jävligt bra i dem :P

2009-06-23 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0