Ibland är det Jobbigt.

Det är jävligt jobbigt att tänka ibland. Men hur som haver, idag har jag redan fyllt ut min kalorikvot. Så Att äta något med kalorier, det är ju inte att tänka på..haha..Jag får leva på vatten och, broccoli, för man fiser ju så gött av det. ooh..

Men annars så är ju vädret o förändrat. Det regnar. Som om vi inte fått nog? Annars sitter jag mest och väntar. Och väntar. Måste ju vara det tråkigaste som finns. Att vänta alltså. Jagh ar till och med hunnit byta färg på naglarna sen förra fotot längre ner. 

  Men annars så har jag bestämt mig för att köpa hårfärg idag. Så ni får väl se imorron vad det blir ^^ mohaha

Men appropå att vänta. Så kanske jag skulle borsta tänderna!

Vi hörs nog mer sen. juppdido. Lite Jordgubbar tänker jag kanske unna mej.

Kommentarer
Postat av: tezza

jordgubbar låter väääldigt gott =)

kram

2009-06-18 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0