It aint getting better.

Hostan och halsontet verkar inte vilja gå över. känner mig dock inte så hänging. Men vafan liksom. Enaff is enaff!

Jaja, Nån som såg lotta på lisseberg igår? kändes ju mysigt, och idag är det allsång på skansen. givetvis ska vi sitta inne när det kommer va så fin sommar kväll i kväll ^^
aja, vi var till stan en snabbis idag, jag mamma o hugo, Hugo mår inte heller bra så han fick vara hemma. När vi kom hem la jag mig i solen en timma o läste lite. man ska ju inte ligga för länge! nu ska jag bygga brännan som de säger att man ska göra .. ;) haha


Fick sällskap av en lillebror. Han är ju lite blek liksom. ^^

Tror inte jag orkar laga mat i kväll, blir nog råblomkål och lökdip istället. haha ;)

vi hörs nog senare!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Myysigt att ligga och sola lite! När kommer du hem igen? eller till Nyköping menar jag ju!

kramar

2009-06-23 @ 18:11:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

hej ! jag har med ont i halsen :(

hoppas det försvinner snart, för oss båda.

trevligt o ligga o sola !

kram

2009-06-23 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0