Its not the fall that hurts.

Yeheees.. så klarade man av den här dagen med. Men ack så jävla jobigt det var mellan varven. Kändes som Jag ville gå ner på stan med en spikklubba o slå hejvillt  runtom mig. Somjag så vacker formulerade för mulle när det kändes som värst. Men jag har klarat dag 4. Vi får hoppas att det känns bättre imorron iallafall. Verkligen. Det är ju som sagt bara att hålla ut ;)

Annars har vi inte gjort mkt. Kollade gilmoregirls och lagade mat. Dt blev väldigt gott. Och så var jag nere på stan o kollade om ajg hade fått pengar. Och det hade jag ju. Så jag köpte nya prommenad skor på team sportia, så nu har jag verkligen inga undanflykter. Eller hur då? bara ut i joggingspåret med en ;)

Lite bilder från igår

Mina Poodingar.


 



Jag har lagt i lite slingor i håret jag. =)
Ska lägga i fler sen eftersommaren hade jag tänkt. Men vi får väl se ;)

Hur som. Upp med tuppen imorron med. Nu gäller det ju att ligga i ;) Puss o godnatt. Hoppas ni sover gott allihopa ;)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Självklart är jag med på en fika! alltid! Du är så himla duktig som är ute och går.... jag vill med... men finns inte så många att gå med här i stan tyvärr. Helst vill ju jag ut och springa oxå, men det funkar ju inte så bra med barnvagn......

Hör av dig när du är fikasugen så hånkar vi på!

kramar

2009-06-10 @ 09:38:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

jättefinakort ju !!!

duy är superduktig med promenaderna gumman !!

love u !!

2009-06-10 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0