jerkitout.

Alltså. Idag har inte vart världens bästa dag heller.
Har känt mig lägre än lägst idag. Är bara ledsen och arg på många människor. Varför är så många så missunsamma?

Nej, man kan ju gå å fundera sig galen. Helt klart.
Men iallafall. Har inte så mycket abstinens efter just cigaretter. Känner mig mest bara irriterad. Som om folk retas med mej hela tiden =P dåligt tålamod. Men det är typ allt.

Så nu sitter jag och äter lite choklad och tycker lite synd om mig själv. För det HAR jag förstjänat ;) haha

Blir en tidig kväll. Är så trött.  Inte i Huvudet, Men i kroppen. Hehe länge sedan man kände en sån trötthet =P Kan ju va för att man rör sig mkt mer än jag har gjort på typ två år.. ^^

Så vi säger go kväll redan nu. Så hörs vi imorron. och hoppas innerligt att man har lite piggare humör då. krams

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman.

det låter som en svacka.. men du tar dej upp och blir nog bara starkare =)

Älskar dej

2009-06-11 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0