Manisk på pocket!

Nu är det som så att jag alltid får läs frossa på somrarna! helt sjukt jag kan plöja bok efter bok, men helst ska det vara pocket. Nu håller jag på att läsa Mossvikenfruar. Den är rätt bra. Men jag har inte många sidor kvar, så nu behöver jag verkligen TIPS på nya böcker att plöjja igenom!!

Ang det jag skrev igår om hur jag ska lägga upp bloggen  i höst ang vikt och mål och andra utmaningar så blir det tyvärr inget större utlägg om det idag heller. Jag ska skriva ett bättre inlägg på word som jag kan klistra in här imorron någon gång. FÖr min tid vid internet är knapp kära vänner. Iallafall om jag ska sitta vid min egna dator. Eftersom att gör att internet hakar upp sig på något vis och kastar ur kära storebror från sitt älskade wow hela tiden och det "laggar" och har sig, och då är man ju inte särskillt mycket värd. No offence men det blir ju fan så mycket bättre för båda parter när han flyttar ;)

Iallafall. Idag var jag även en sväng på stan med mamma och hittade nya solbrillor, heeeelt fabulösa ;) Ni får se en bättre bild imorron. Så håll till godo med både vikt o livsplaner och bilder på mina nya sunbågs till imorron

Puss puss!



Försöker tvinga på mig själv en GODvana! Morron smoothies ;)

Kommentarer
Postat av: tezza

gott med smothie =)

2009-07-01 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0