May the rain fall down on your head.

God förmiddag! Eller nått. Fan vilket skitväder. Vaknade halv nio, som vanligt, och kände bara, nej ingen promenad idag. Men ack, vilken vilja man har i bland. För vid nio tiden så ble det lite uppehåll på regnet. OCh då passade jag på. Dock så ÖSregnade det när jag hade kommit halvvägs runt hamnen. Men det var ju bara att traska på. Kan va ganska harmoniskt att gå i regn i bland. ^^

Nu har jag bara diskat, och käkat frukost. Får se om jag får tag i Niclas idag oxå =) hehe men vi hör nog senare.
Ps. Idag har jag vart utan cigg i en vecka. Vad ska man belöna sig med då? ^^


Synd på ett sätt at tjag hade svarta byxor, för det syns ju inte på dem hur blöt jag var.
Men ni ser ju på den gråa tröjan ^^

Min frukost nu förtiden. Jag trodde väl aldrig att jag som är ett mackmonster skulle sluta med mackor ^^
Men nu har jag ätit det här i en vecka och jag trivs bra med det. Magen har nog aldrig vart så harmonisk förr.

PoK

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja gröt är så himla gott, anntar att det var det du hade på bilden!

Och man mår ju sååå bra när man äter lite nyttigare!

Och så är det ju billigare oxå än att köpa bröd hela tiden!



kramis

2009-06-12 @ 11:42:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

är såå otroligt stolt över dje. du är verkligen jättduktig =) med allt.

du ser mkt gladare och nöjdare ut med =)

Vi älskar dej Becca !

Kramar från Tezza & Ellen !

2009-06-12 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0