Min Bullmamma!

Så här på kvällen/eftermiddagen har mamma bakat bullar. Jag har ätit bullar. Och sen har jag pratat med min lillebror, har börjar bli riktigt intelektuell nu. Ni skulle höra diskussionerna vi har ;)

Btw, en serriös inflikning. Jag har blivit besatt av regina spektor. Hon gör riktigt bra musik hon!.




En inte så liten längre Hugo.



Meneh, nej, från och med imorron så är det jag som skärper mig. Måste bara hitta ett bra skärp!
haha. Nej men vi hörs. Ps. Kollade aldrig på allsångpåskansen..^^

Kommentarer
Postat av: Waern

Du att det missade jag oxå.. hmm pojkarnas fel.. haha.. ja ne han har inte blivit mindre iaf :P tänk när han är 20 :S haha

2009-06-23 @ 21:44:13
Postat av: tezza

shit vad stor han blivit.

gott med bullar !!

2009-06-24 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0