Så jävla På!!

ahjag är ju så jävla aktiv om dagarna med min jävla förkylning. Eller typ inte. SÅ idag, Har jag kollat på två filmer, läst bok, käkat jordgubbar gjort en äckligt god smoothie. Och appropå smoothie, undrar m de har cocos youghuert här någonstans. Har bara hittat det i nyk på willys där.. Det måste vi ju undersöka!

Men just det, filmerna, ena filmen hette "underbar och älskad av alla" Som var skit kass, eller hon som hade huvudrollen var ju inte bra alls. Hade någon annan typ, eva röse haft huvudrollen hade man nog koncentrerat sig mer på vad filmen handlade om än på att störa sig på den här bruden. Den andra var klassikern Starship troopers. Oh kult!! Jag tackar mor för att ha tagit ett viasat abonemang här ute på vishan med film kanaler, vad skulle jag annars göra? ;)

Men nu får ni lite pix o se på eller nåt. Nu ska jag sova =)

    

Bilden på mor illustrerar hugos valmöjligheter ang "lilla röda traktorn" Två nya Dvds att tjata sönder. Tyvärr har den blivit petad av "meckar micke" Som måste ha den mest monotona intro sång ever.
 Men Så är det när de små bestämmer i hemmet? eller?

Och sen en lite uppdatering på hur det går med peronliga hälsan. Jo man tackar. Förutom förkylningen så går det bra. Men på grund av förkylningen så har jag kommit av mig med promenaderna och det gör mig lite frustrerad. Och ang rökandet så har jag vart rökfri i fyra veckor på fredag. Eller ja på fredag är det fyra veckor sedan jag tog min sista cigg.
Så imorron ska jag in o shoppa lite med mamma, jag tycker jag är värd det. Med tanke på att jag inte gått upp i vikt heller utan ligger stadigt på det jag brukar.

Och appropå vikt. Till hösten tänkte jag utforma min blogg till en liten vikt blogg. Mer om det imorron. Jag tänker mig ju liksom med erat stöd kanske jag klarar av viktminskningen med, precis som med rökningen, även om jag nu inte har skrivit så mycket om att sluta röka. Men ja, håll ögonen öppna imorron så ska ja berätta mera om mina planer =)

Bajthäwäj! sorry för alla crappiga mobbilder. Men batteriet på Kameran har dött och jag är för slö för att ladda upp dem ;)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Du är superduktig som hållt dig undan ciggen i EN månad. Klart du ska shoppa lite då, fatta lixom hur mkt pengar du sparat på att INTE röka! Och vikten kommer du klara galant! kram kram

2009-06-30 @ 07:24:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

du är så otroligt duktig !!

kul & shoppa lite kläder !!

kraaam

2009-06-30 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0