sen morgon!

Hej barn! Idag vaknade jag jätte sent. Halv elva? whattahell? skyller på förkylningen.
Det ar ju bara att traska upp då och göra sig lite the. Ja ja mår faktiskt bättre så jag får nog ta mig själv på orden och dricka det där jämt haha ^^

Förövrigt luktar det bajs i min lgh, antingen är det jag eller så är det rören. Jag skulle tro att det är rören. Spelar ingen roll hur mycket man rensar och håller rent. Det luktar bajs iallafall..:/ Vad gör man?


ja ingefärs the is the shitt.

PoK

Kommentarer
Postat av: tezza

skönt att det funkar :)

2009-06-18 @ 15:55:05
Postat av: Agnieszka

spola vatten i handfat, dusch, diskho.... toalett... har jag glömt någe? Spola flera ggr dagligen så ska det nog försvinna till slut!

kramar

2009-06-19 @ 13:43:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0