Tacotack!

Ojoj. Igår mina vänner. Så lekte jag Malin O malin. Vi kolla cruising och käkade tacos och sen lite choklafondue och lite alkohol på det, gissa om jag höll på att kräkas. haha men roligt hade vi iaf.

Sen kom jag på en historia om oss, Den börjar med, Det var en gång två tjockisar och en blondin.Men sen kom jag int på nått mer.. =P haha

Nej men, sen rökte vi vattenpipa, o hade det gött.
Idag har jag gått raskprommenad och druckit kaffe hos farmor, dvs efer att jag hade städat =P rensade aavloppet på toan, nu luktar det inte längre.. höhö ^^ , När jag druckit kaffe hos farmor kom mulle o hämtade mig , så vi åkte till nypan o hämtade Min vattenpipa hos malin, sen åkte vi hem till mig, käka pizza o har nu glott på film. Vi hare gött vi tjockisar. Ni skulle bara veta. ;)


hehe nej, men vattenpipa är bra substitut iallafall.. ^^^

Nehepp imorron bitti ska jag dra med Mulle ut på morronprommenix. MED BASTA!! haha ^^ Nu jäflar. Vi ska ändra " två tjockisar och en blondin" till "tre blondiner"

Sleep tajt ;)

Kommentarer
Postat av: tezza

lust att skicka över bilderna du tog ??

KRAM

2009-06-08 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0