tjowping!

fyfan vilken jävla skit dag. Väder mässigt alltså. Och lite humörmässigt. Alltså. Jag vaknade ganska alert o pigg. Men efter morron promenaden när jag kom hem droppade jag humöret skit snabbt. Och har vart lite små irriterad hela dagen. Men Det är ju mest för abstinensen. Men det går faktiskt riktigt bra. IDag klarade jag ett riktigt eldprov!
Känner mig djävligt stolt faktiskt. =)

Just nu är jag bara jäkligt trött.. Det tar på krafterna o va lite grinig. Meneh, var på stan med Malisarna. Allså Malin w o Malin l. Tjowpade lite och hitta två toppar o nya leggings. Så nu är det tillbaka till o spara till Ullared. ^^ Sen kanske Anna ville köpa Bäddsoffan så det är ju bra =) hoppas!!

Och på fredag ska jag förhoppningsvis träffa Niclas =D har ju inte setts sen i påskas o innan dess sen nyår. Går på tok för lång tid. Måste hälsa på i Götet!!

Nej, nu ska jag läsa harry potter o sen ska jag sova för det blir ingen vila imorron heller. Inte förns på söndag ^^

Puss o godnatt!!


Kommentarer
Postat av: tezza

jaa du ibland är du bara för klok !!

du är såå himla duktig med rökningen !!

tror på dej!

2009-06-11 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0