Tur att det är läder så man glider ur lätt.

Jag har insett att min senaste kyss... Kommer jag inte ens ihåg
Jag lyssnar på... Den som Vet något
Jag pratar... Inte kinesiska eller kantonesiska eller arabiska eller finländska eller....
Jag tycker om... Smisk på morronen
Min första riktiga kyss var... Riktigt läskig, så läskig att jag inte fattade vad som hände
Jag längtar till... Något roligt
Jag hatar... Navelludd och hakvärk
Jag gillar min... diskborste
Jag kommer alltid att... tro att gräset är grönar på andra sidan trottoaren
Jag är hemligt förälskad i... Ernst ?
Sist jag grät var.. Igårkväll
När jag är glad så... kan ingen stoppa mej!
När jag vaknar på morgonen så... smackar jag lite o undrar varför jag har så konstig smak i munnen
Just nu tänker jag på... Varför man skulle vilja pussa en bebis rumpa?
Idag har jag... Bajsa ganska mycket. Och träffat Mulle o Nilsson, och Pia, O sibel
Inatt ska jag... Sova, eller nått
Imorgon kommer jag...Få besök, och åka till Nypan, och träffa folk mest mammor ^^
Jag vill verkligen... Ligga. Helst skavfötters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0